Carta de la presidenta

jueves, 13 de julio de 2023

Carta de la presidenta

La roda del logo de Rotary és un símbol ple de significació. Té al voltant 24 dents que fan referència a les 24 hores del dia i una xaveta al centre que permet imprimir-li moviment.

Però aquestes dents son les que, alhora, permeten connectar una roda amb una altra i transmetre-li també el moviment. I això és el que ens cal al Rotary Club de Sant Cugat: connectar-nos amb altres clubs i compartir el moviment; fomentar les connexions comunitàries basades  en l’amistat i el servei, trencant tòpics i passant a ser una entitat que mantingui el seu prestigi gràcies al coneixement que tinguin els altres de nosaltres i gràcies al resultat de les nostres accions.

I això ho volem fer en el nostre entorn que és Sant Cugat on el nostre club està entroncat. És per això que el nostre lema, aquest any rotari que encetem és:

Rotary s’obre a Sant Cugat

No tiene permisos para ver a este miembro.